Подредба Свързване на точките


„Свързване на точките” е оригинална моя подредба, вдъхновена от Стив Джобс – визионер, предприемач, изобретател и съосновател на Apple Inc - и неговото възприятие за живота, бъдещето и съдбата:

 

„Не можеш да свържеш точките, като гледаш напред. Можеш да го направиш само като гледаш назад. Трябва да се довериш, че точките някак си ще се свържат в твоето бъдеще. Трябва да вярваш на нещо – на интуицията, съдбата, живота, кармата, на каквото и да е. Този подход никога не ме е разочаровал и промени живота ми.”

 

Подредбата „Свързване на точките” ще ви разкрие коя е следващата „точка” пред вас и как да я постигнете по-скоро, така че да се придвижите в житейския си път напред.

 

 

Подредба Свързване на точките

(тази подредба е част от 5 таро подредби за планиране на годината)

 

Изтеглете 4 карти и ги подредете една до друга хоризонтално.

 

Значение на позициите:

  1. Коя е най-важната „точка” пред мен сега?
  2. Какво ми е нужно, за да стигна до нея по-скоро?
  3. Кой индикатор ще ми подскаже, че съм в събитие/период, който обозначава „точката”?
  4. Кое е главното, което ми носи „точката”? (урок/предизвикателство/награда)

 

Анализ:

Подредбата е изключително лека за анализ, поради своя еднолинеен характер. Вложете дълбочина, като обърнете внимание на изтеглените бои и взаимодействието между картите по стихии.

 


Коментари