Магията в Таро: Висшата Жрица


 

Аз съм храм и единственото, което е нужно да правя, е да седя заземена и извисяваща се към Духа, посрещайки хората, които идват, за да получат онова, от което имат нужда.

Аз съм кристал и единственото, което е нужно да правя, е да приемам информацията, която е достъпна за мен и да повдигам своята лична вибрация.

Аз служа чрез личното си присъствие и моята работа е просто да бъда (твоето име) и да резонирам с честотата на (твоето име) във всичко, което правя.

вдъхновено от Erin Kyna, лайф коуч и учител по медитация

 

Вземете своите Таро и изтеглете 3 карти.

 

Първата поставете в центъра – това сте вие и вашето присъствие в света в момента.

 

Втората поставете отдолу – това сте вие като храм, вашата стабилност, заземеност и корен, който ви дава опора в света в момента.

 

Третата поставете отгоре – това сте вие като кристал, вашата връзка с Висшия Аз, духовните ви стремежи, нивото на личната ви вибрация.

 

Как си хармонират трите свята – в равновесие ли са или има превес на един от тях? Как средната карта свързва долната и горната? Как средната карта си взаимодейства с „кристала” и как средната карта си взаимодейства с „храма”? В кое ниво има нужда от корекция?

 

 

 

Висшата Жрица на Fyodor Pavlov

 


Коментари