Магията в Таро: Смъртта


 

В нашата култура ние сме извън връзка с цикъла на раждане, живот и смърт. Научени сме да се страхуваме от смъртта и много от нас не знаем как да се разделим и да приключим с нещо. Държим се за него, не пускаме и продължаваме да се опитваме да го поддържаме живо. Това, което се случва в крайна сметка, е че излизаме от естествения природен ритъм на раждане, живот и смърт, и блокираме новото, което иска да се прояви през нас, да излезе и да се развие.

вдъхновено от Elayne Doughty

 

Днес да се свържем с естествения цикъл на раждане-живот-смърт. Вземете своите Таро и ги попитайте:

1.             Какво се ражда в мен и живота ми в момента и има нужда да го посрещна?

2.            Какво се развива в мен и живота ми в момента и има нужда да го подхраня?

3.            Какво си тръгва от мен и живота ми в момента и има нужда да го изпратя?

Изтеглете по една карта за всеки въпрос – какви чувства пораждат във вас началото, развитието и раздялата?

 

 

 

Смъртта на Alexander Daniloff

 


Коментари